Az Elődöntőt megkezdő versenyzők

Pyzhianova, Nataliia

Pyzhianova, Nataliia

No. 60

Hangfaj: Mezzoszoprán/Alt

Ország: Ukrajna

Születési idő: 1989. szeptember 22.

A kontraalténekes 2008 és 2013 között az odesszai Nemzeti A. V. Nyezsdanova Zeneakadémián (Ukrajna) tanult, ahol kórusvezetésből szerzett mesterdiplomát. Ezt követően 2016-ban az akadémián zenetörténetből és zenei etnográfiából szerzett PhD-fokozatot, 2019-ben pedig a poznańi (Lengyelország) Ignacy Jan Paderewski Zeneakadémián végzett mesterképzésen énekművész szakirányon, ahol ugyanabban az évben részt vett Jadwiga Rappé és Brigid Bzyukevich-Kulig mesterkurzusán, valamint M. Bloom és J. Alder képzésén Görlitzben (Németország) az Európai Kórusakadémián. Olyan kreatív projektekben vett részt, mint a 2019-es Chopin–Górecki Zenei Fesztivál és Zenei Kurzus Varsóban a Fryderyk Chopin Zeneművészeti Egyetemen, a 13. Musica Sacromontana Oratóriumfesztivál a Szvjatogurszki Bazilikában (Goshtin), a Krzysztof Penderecki Fesztivál, amelyet a zeneszerző 85. születésnapja alkalmából szerveztek a Teatr Wielkiben (Lengyel Nemzeti Opera), valamint egy előadás a poznańi Operaházban.

Repertoár

Elődöntő

Liszt: La perla

Donizetti: È sgombro il loco... Ah! parea – Smeton’s aria from Anna Bolena

Rossini: Cruda sorte! Amor tiranno! – Isabella’s cavatina from L’italiana in Algeri 

Középdöntő

Offenbach: Vois sous l’archet frémissant – Nicklausse’s aria from Les Contes d’Hoffmann

Strauss: Sein wir wieder gut – the composer’s aria from Ariadne auf Naxos

Döntő

Rossini: Amici, in ogni evento… Pensa alla patria – Isabella’s recitative and aria from L’italiana in Algeri

Rossini: Una voce poco fa – Rosina’s cavatina from Il barbiere di Siviglia

Strauss: Ich lade gern mir Gäste ein – Orlofsky’s aria from Die Fledermaus